اس ام اس


اس ام اس

اس ام اس های جدید و باحال


اس ام اس خنده دار جدید

نمیدونم چه حکمتیه وقتی عیدی میخوای میگن دیگه بزرگ شدی ولی وقتی زن میخوای میگن هنوزدهنت بوشیرمیده
آخرش نفهمیدیم بچه ایم یا بزرگسال
والا

 

*****

 

جای شما خالی رفتیم مهمونی بعد دیدم دختر عمم رفت دست شویی 23 سالشه منم درو بستم روش جیغ میزد ماماااااااااان من گیر کردم حالا اینگار نه اینگار این داره خودشو میکشه بعد یک رب دلم سوخت واسش درو باز کردم دیدم بمونه تلف میشه بد بخت
:)):)):)):)) دختر دایی خبیس اون داره خخخخخخخخ

 

*****

 

من عیدی یه مشت پسته گرفتم اییییییییییییییییینقدر خوشال شدم اشک تو چشام جمع شد اصلان ....!!!!! :D

 

*****

 

یکی از فانتزی من اینه که ... افق بیاد داخل من محو بشه !!!
همچین ادمی هستم من !!!
فک فامیله داریم !!!
نکتشو گرفتی !!!

 

*****

 

یکی از فامیلای دورمون اس داده نوروزو تبریک بگه،زیرش اومده بنویسه مهندس فرهاد ک مثلا کلاس بذاره،نوشته منهدس فرهاد
من نمیدونم کی به این بابا مدرک مهندسی داده!!
تازه فکرشو بکنین این اسو select allکرده!!یعنی ادم بصورت کلیشه ای تو افق محو شه اینجوری سوتی نده:)

 

 

*****

 

 

اینکه شب چهارشنبه سوری از رو اتیش بپرم بد پام گیرکنه به چوب توی آتیش و بیوفتم توی اتیش و بعدش همه مژه هام و ابرو هام و موهام بسوزه...بعدببرنم بیمارستان اونجا فکرکنن من بیمار سرطانی م اسممو توی لیست نیازمندان بنویسن.بعد 1-2 که بهم پولو دادن با پولش برم پسته بخرم و تو افق محو شم...
(بعله...بشرپسته ندیده ای هستیم...!)

 

*****

ساعت چنده؟
قدیم یا جدید؟
از امروز تا یک ماه آینده پر کاربرد‌ترین سوال تو ایران :))

 

*****

 

هوس تخت دونفره کردم. یه تخت دونفرۀ با تشک خوشخواب. همچین بپری روش دست و پاتو بندازی اینور اونور هر جور دلت میخوادبکپی

هان الان با خودت گفتی پ نفر دوم چی!!!؟ نفر دوم خودش پول داره بره واسه خودش یه تخت بگیره هر جور دوست داره تووش بِکَپه...این تخت منه

روانی هم خودتی

 

*****

 

يه خواهر دهه هشتادي دارم كه مادر همه گودزيلاهاس‏!‏‏!‏ از 3‏,4 سالگي نماز ميخوند؛ يه بار که کل فاميل تو خونه بابابزرگم جمع بوديم اين کوچولو داشت نماز ميخوند؛ من اومدم کلاس بذارم گفتم‏: خواهر التماس دعا؛ واسه منم دعا كن؛ برگشت صاف تو چشام نگاه کرد و با صداي رسا گفت: من هميشه همه مريضارو دعا ميكنم؛ نگران نباش‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏ فقط قيافه ي منو تو اون لحظه تجسم کنيد ديگه
ازون به بعد به هركي ميگم التماس دعا بهم پوزخند ميزنه‏;‏-‏(‏ا
اين گودزيلاها كاري کردن كه ديگه التماس دعام نميشه از کسي داشت؛ خدااااااا

 

*****

 

تابلو بانک مرکزی تو حلقم اگه دروغ بگم..!
اقا یکی از اشنایان زنگید به ما گفت بدو خودتو برسون با مدارک ب بانک فلان اسمتو نوشتن تولیست برنده ها...
اقا منم خوشحال تا بانک به صورت چهارنعل رفتم بعد میرم پیش ریس بانک مدارکو تحویل دادم میگه تبریک میگم شما برنده ی 15هزار تومان وجه نقد شدید!!!!
منم همون راهی که امده بودم رو برگشتم البته ب صورت سینه خیز...
من:|
اشنا:/
بانک مرکزی:-D

 

*****

 

وقتی یکی بهت میگه :
تو دیگه عوض شدی ” یعنی اینکه ” تو دیگه مثه سابق مطابق میل من رفتار نمیکنی،
عامیانه ش میشه : تو دیگه خر خوبی نیستی
قبول داری ؟!

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: فریبا | تاريخ: جمعه 2 فروردين 1392برچسب:اس ام اس جدید ,اس ام اس جک فروردین 92 ,اس ام اس فروردین 92 ,اس ام اس 92 ,اس ام اس جدید 92 ,جک 92 ,اس ام اس,اساماس,اس ام اس تیکه دار,اس ام اس فروردین 92, اس ام اس جدید ,اس ام اس باحال, اس ام اس داغ,hshlhs,اس ام اس نوروز سال 92 ,hsاس ام اسخنده دار 92 ,, | موضوع: <-PostCategory-> |